wtorek, 24 lutego 2015

Prolog

Jestem Maja, mam 18 lat, jestem brunetką i mam niebieskie oczy. Pracuję w sklepie. Chodzę do szkoły. Nie jestem zbytnio lubiana w szkole. Mój tata nas opóścił rok temu. Od tego jak tata nas zostawił mama zaczeła mieć straszne problemy z alkoholem. Prawie nigdy nie była trzeźwa. Zaczęłam pracować bo mama przez to wszystko rzuciła pracę. Chciała ciągle pieniędzy na alkohol i zaczęła mnie bić przez to. Nie dawałam sobie rady. A do taty nie mogłam wrócić gdyż założył już drugą rodzinę. Jestem inna niż inne dziewczyny. One umieją grać w siatkówkę. Ja nie umiem i przez to jestem wyśmiewana w klasie. Wolę grać w piłkę nożną a w mojej klasie mam tylko 2 przyjacół. ____________________________________________________________________________________
__________________________________________________ No to myślę że spodobało się wam zapoznanie z postacią. ;D Następny rozdział już w piątek ;D ~ Lala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz