niedziela, 1 marca 2015

Rozdział IV

"Odwróciłam się do Jaśka i Popatrzyłam na jego twarz i powiedziałam do niego - A wiesz że mi się podobasz ? Jak nie wiedziałeś to teraz wiesz.- skończyłam. Popatrzył na mnie i zaczął mnie całować w usta. Było to cholernie przyjemne ale pomyślałam dlaczego ja nadal się z nim całuję skoro dziś przez niego płakałam. Przestał, złapał mnie za uda i powiedział - Czyli mnie kochasz ?"

- Może... Więc nie bądź jeszcze taki  pewny.- zaśmiałam się lekko do Jaśka. Przytulił mnie mocno do siebie i powiedział - Ale ty możesz być pewna tego że ja cię kocham.- Też przytuliłam go i powiedziałam - To się cieszę. Chodźmy już spać bo jest już 03.46 ! - zaśmiałam się. - No to chodź spać - odpowiedział Jasiek. No i zasneliśmy przytuleni do siebie.

Perspektywa Jasia:

Wstałem o 10.05 wcześnie bardzo jak na dzień wolny. Maja nadal spała, nie chciałem jej budzić więc poszedłem na dół ale pierwsze z cichym śmiechem ściągnąłem jej ręce z mojego torsu. Skierowałem się do kuchni po szklankę soku. Oparłem się o blat i piłem. Nagle na schodach zauważyłem Maję z takim pięknym uśmiechem jak nigdy. - No dzień dobry księżniczko. Co panienka dzisiaj taka szczęśliwa ? Jak się spało ? - powiedziałem. - No dzień dobry królewiczu. A mam dziś taki miły dzień więc czemu nie mam się uśmiechać ? I spało się cudownie na królewicza łóżku - odpowiedziała po czym się zaśmiała. - Chcesz coś jeść, pić ? - zapytałem. - Nie. Dzięki- odpowiedziała po czym usiadła na blacie w swej koszuli. Stanąłem koło tego kawałka blatu i złapałem ją za plecy, a ona mnie za ramiona. Przytuliliśmy się do siebie. Mieliśmy swoje czoła oparte  o siebie. Zrobiło się tak romantycznie gdy nagle zadzwonił dzwonek. Zostawiłem Maję. Poszedłem otworzyć te drzwi. Otworzyłem i zobaczyłem na przeciwko siebie Smava z Kiślem. - No hej co wy tu tak wcześnie robicie ? - zapytałem. - Jasiek przecież umówiliśmy się że dziś o 12.00 nagrywamy nową serię. - odpowiedział Smav. - To już jest 12.00 ?! Przepraszam was chłopaki zapomniałem na śmierć może nagramy kiedy indziej ? A teraz wejdźcie do środka. - powiedziałem. - Spoko - odpowiedzieli razem. Weszli do środka, zamknąłem drzwi i przypomniałem sobie że Maja u mnie jest i to jeszcze w koszuli ! Jednak Filip był szybszy, przywitał się z Mają i Kiślu zdążył się nawet przedstawić, a Maja nadal siedziała na tym blacie. Poszedłem do nich i powiedziałem - Widzę Maja że poznałaś już Kiśla. - i pokiwałem głową. - Tak- odpowiedziała. - To co robimy ? - zapytałem. -Może pogramy w coś ?- zaproponował Filip. - W Just Dance 4 ! Będzie zabawa -powiedział Kiślu. - No dobra. Maja grasz z nami ? - zapytałem. - Dobra ale powiedzcie mi o co w tym chodzi - powiedziała. Wytłumaczyliśmy jej z chłopakami. - Dobra to ja pójdę się przebrać w coś normalnego a nie w piżamie siedzę - powiedziała i pobiegła po schodach na górę. Ja z chłopakami poszliśmy do salonu. Po 5 minutach Maja dołączyła się do nas. - No to kto pierwszy tańczy ? Zapytał Filip. - Zatańczmy wszyscy w 4 ! - powiedział Kiślu. - Ja się z tym zgadzam a ty Jasiu ? - powiedziała Maja. - Okej- odpowiedziałem. Zaczęliśmy wszyscy tańczyć. Jak już skończyliśmy Maja pobiegła do ubikacji.

Perspektywa Mai:
Pobiegłam do ubikacji. Jak wyszłam przy drzwiach stał Filip, co bardzo mnie zdziwiło. - Słuchaj Maja - powiedział - nie chciałabyś u mnie zamieszkać ? - zdziwiłam się. - Dlaczego pytasz dobrze mi się mieszka u Jasia. - powiedziała. - Przestań Maju bronić Jasia bo ja wiem jaki on jest i widziałem wszystko co ci zrobił po moim wyjściu. - skończył po czym zaczął przybliżać swoją twarz do mojej. - Co ty robisz ?! - odepchnęłam jego od siebie - Odbiło ci ? - skoczyłam do niego nerwowo. - Maja przepraszam, no wiesz podobasz mi się no i... - powiedział to jak by nie mógł z siebie tego wydusić. Nagle przybiegł Jaś na górę jego mina mnie przeraziła gdyż, Filip miał opartą rękę nad moją głową o ścianę przy której stałam przyciśnięta ja.
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________ Myślę że się podobało. :) Dziękuję wam mordki za +100 wyświetleń w tak krótkim czasie. Link do grupy na fb: https://www.facebook.com/groups/780583975369226/ zapraszam :)

1 komentarz: